ÇEDES Projesi yılsonu şenliği yapıldı
ÇEDES Projesi yılsonu şenliği yapıldı
Millî ve manevi değerlerin öğrencilere kazandırılması amacıyla yürütülen “Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum” (ÇEDES) Projesi kapsamında düzenlenen yılsonu şenliği, büyük bir katılımla gerçekleştirildi.
Vezirköprü İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ve İlçe Müftülüğünün iş birliğinde düzenlenen programlar; ilçe merkezinde bulunan Köprülü Mehmet Paşa Camii ile okulların yer aldığı kırsal mahallelerdeki camilerde eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.
Öğrencilerin ilgi gösterdiği şenliklerde çeşitli etkinlikler düzenlenirken; paylaşma, yardımlaşma, kardeşlik ve birlik beraberlik gibi değerler ön plana çıkarıldı. Öğrencilerin hem eğlendiği hem de değerler eğitimi kapsamında önemli kazanımlar elde ettiği etkinlikler, renkli görüntülere sahne oldu.
Huriye BARAN-VATANDAŞ