logo

Orman Haftası

Orman Haftası

Vezirköprü Hatice Kemal Kayalıoğlu Fen Lisesi öğretmenleri, Orman Haftası etkinlikleri kapsamında ağaç dikimi gerçekleştirdiler. Öğrencilerin ağaca ve ormana olan ilgilerini artırmak, ağaç dikmelerini teşvik etmek amacıyla ve öğrencilere iyi örnek olmak amacıyla öğretmenler kendi aralarında topladıkları para ile 40 adet meyve fidanı alarak okulda uygun olan alanlara diktiler.

Share
1475 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

5+8 = ?

BENZER HABERLER

Anı İnceleme Araştırma
“VATANDAŞ” Gözünden

“VATANDAŞ” Gözünden

Anı İnceleme Araştırma
“VATANDAŞ” Gözünden

“VATANDAŞ” Gözünden

Anı İnceleme Araştırma
“VATANDAŞ” Gözünden

“VATANDAŞ” Gözünden

Anı İnceleme Araştırma
“VATANDAŞ” Gözünden

“VATANDAŞ” Gözünden

Anı İnceleme Araştırma
Vatandaşın Gözünden

Vatandaşın Gözünden

Anı İnceleme Araştırma
“VATANDAŞ” Gözünden

“VATANDAŞ” Gözünden