Son Dakika


Sağlık Bakanı Fahrettin Koca son günlerde yükselen vaka artışına dikkat çekerek, “Adana, Samsun ve Ordu’da yüzde yüz vaka artışımız var.” Dedi.
Bakan Koca twitter hesabından yaptığı açıklamada; “Son iki haftada İzmir ve Konya’da %50 vaka artışı, Adana, Samsun ve Ordu’da %100 vaka artışı var.
Başta İzmir, Adana ve Samsun olmak üzere bu illerimizde hastanelerimiz ve sağlık personelimiz büyük bir yükün altında. Salgınla mücadelede fedakârlık sınavımız devam ediyor.” İfadelerine yer verdi.